Çin Elektromobil Bazarı: Artan Amma Rəqabətli Landşaft

Çinin elektrikli avtomobil (EV) bazarı son illərdə sürətli bir artım görüb və bu artım 100-dən çox avtomobil istehsalçısının fəaliyyəti ilə əlaqəlidir. Lakin bu markaların sürətlə artması ilə bazarda ciddi rəqabət yaranıb və bazar artıq daha yetkin bir mərhələyə çatmaqdadır. Kiçik markalar mənfəət əldə etməkdə çətinlik çəkdikcə bəziləri artıq bazardan silinir.
Aydın Reallıq: Yalnız 2030-cu İlə 15 Marka Sağ Qalacaq
AlixPartners şirkətinin hesabatına görə, bu gün Çin bazarında fəaliyyət göstərən 129 elektrikli avtomobil istehsalçısından yalnız təxminən 15-i 2030-cu ilədək sağ qalacaq. Qalan markalar ya iflas edəcək, ya da böyük şirkətlər tərəfindən satın alınacaq. Hesabat hansı markaların sağ qalacağı barədə birbaşa məlumat verməsə də, BYD, Geely, Changan və Chery kimi böyük oyunçuların bu siyahıya daxil olacağı güman edilir.
Markaların Konsolidasiya Tarixi
Bu konsolidasiya prosesi yalnız Çindəki unikal bir hal deyil. Avtomobil sənayesi digər ölkələrdə də oxşar tendensiyalar göstərib. Məsələn, ABŞ-da avtomobil istehsalçılarının sayı 1908-ci ildə 253-dən 1929-cu ildə 44-ə qədər azalıb, bu da Böyük Depressiya və müharibə sonrası iqtisadi bərpa ilə əlaqədar idi. Eyni cür konsolidasiya növbəti on il ərzində Çində də baş verəcək.
Şiddətli Rəqabət və Qiymət Müharibəsi
Belə bir rəqabət qarşısında Çin avtomobil istehsalçıları qiymət müharibəsinə başlayıb, bir-birlərini qiymət endirimləri, maliyyə müqavilələri və sığorta təklifləri ilə üstələməyə çalışırlar. Hökumət bu aqressiv qiymət siyasətini dayandırmaq üçün tələblər irəli sürsə də, bu praktikanın davam etməsi ehtimalı var.
Çinin EV-lərinin Qlobal Bazarlarda Gələcəyi
Çinli avtomobil istehsalçıları yalnız daxili bazarlara fokuslanmırlar. Rəqabət qabiliyyətini qorumaq üçün böyük Asiya və Avropa bazarlarına da daxil olmaları lazımdır. AlixPartners hesabatı, Çinli avtomobil istehsalçılarının 2030-cu ilə qədər Avropadakı bazar paylarını iki dəfə artıraraq 10%-ə çatacaqlarını irəli sürür. Bu beynəlxalq mövcudluq idxal tariflərini azaltmağa və satışları artırmağa kömək edəcək.
Çin EV Markalarının Yüksəlişi və Düşüşü
Çin elektrikli avtomobillərinin yüksəlişi təsir edici olub və yerli markalar 2025-ci ildə bazarın 67%-ni tutur. Lakin avtomobil istehsalçıları arasında mövcud olan bu böyük rəqabət, yalnız ən güclü və rəqabətə davamlı markaların sağ qalmasına, qalanlarının isə ya birləşməsinə, ya da bazardan çıxmasına səbəb olacaq.